Papud

Minu esimesed heegeldatud papud.
Papud jõudsid minuni, kui mu ühel sõbrannal oli vaja kingituseks. Ta teadis, et oskan heegelnõelaga toredaid asju teha - nii ta siis mõtles, et pöördub minu poole. Mulle oli see sel hetkel väljakutse, kuna polnud ise varem papusid heegeldanud. Mõeldud-tehtud. Otsisin mingi esialgse skeemi ja nii need papud sündisidki. 

Minu Facebooki lehel Liisu KäsitööLillenurk on näha rohkem erinevates värvitoonides papusid, kuid kõik on tehtud sama tehnika ja õpetuse järgi (vt allpool).







Õpetus:

1. Alustuseks heegeldada 10 silmuseline kett. Kindlasti arvestada kandja jala suurust ehk siis materjal on ka oluline kui palju silmuseid algselt teha. 
Heegeldada pildil oleva skeemi järgi.



2. Papu kõrgus. Esimene rida heegeldada papu talla viimase rea sammaste ümber. Ja nii kolm rida. Samas ei pea kõiki ridu ümber viimase rea sammaste heegeldama. Oluline on see ainult esimese rea puhul.

3. Papu pealne. See kui palju sambaid teha papu pealse laiuseks sõltub sellest, millin on materjal ja kui lai on papu tald. Mina olen teigin 9 (sinimustvalgete puhul) ja 7 (roosade puhul). Ka materjalid on nende kahe puhul erinevad. 
Mina lõikasin niid vahepeal katki. Tahtsin, et kõrguse kasvatamise koht jääks kanna juurde, mitte ette.

Kommentaare ei ole: